British TV versus Oxfam, the Red Cross, goodness, charity, life etc.

The BBC, the state-owned propaganda tool of the warlike British nation, and Sky News, the Murdoch-owned platform for right-wing extremists, are:
‘refusing to broadcast an emergency humanitarian appeal for victims of the war in Gaza. The appeal was organized by Oxfam, Save the Children, the Red Cross and other charities’ (Democracy Now).
‘Other British broadcasters — including Channel 4, ITV, and Five — have said they will show the advertisement’ (Yahoo! News).
Update: ‘Public gives £600,000 to Gaza appeal before broadcasts are aired’ The Independent.

barry
Barry Kavanagh writes fiction, and has made music, formerly with Dacianos and presently with the forthcoming "voodoo project".

Contact him here.

Leave a Response